Födelsedagsfirande, arbetsintervju & sömn

2011-06-21 22:25:00

Dagen började med att jag åkte och gratulera Jennie och det var riktigt roligt. Vi var några st där och vi snacka lite skit, åt tårta och hade det trevligt.

Sen åkte jag & mamma vidare till Bergsjö och först åkte vi och skrev ut mitt CV och sen åkte jag på en "arbetsintervju" eller vad man nu kan kalla det och det gick jättebra! Ska dit på måndag och vara med på intron och sen på onsdagen så ska jag vara med på någon personallunch och om allting går bra så börjar jag jobba den 6:e. Det känns jävligt bra, ska jag säga! :)

Efter det åkte vi till både min moster & morbror och hälsade på. Sen när vi kom hem så la jag mig och sov en stund, klev upp för att äta mat och sen gick jag och la mig och sov igen och sov till kl. 22.00. Som ni kanske förstår så har jag varit astrött hela kvällen och nu så tänker jag gå och lägga mig och sova igen. Ska upp tidigt imorgon och ha ett jobbcoach möte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0