Tuesday

2011-06-07 23:10:00

Vad har hänt med mig? När jag väl har möjligheten att få sova hur länge som helst, så kliver jag upp kl. 8 i alla fall. Vuxenpoäng?

Jag har även gått och blivit förkyld, igen. Blev dunderförkyld när jag var nere i Stockholm, men blev frisk tills jag kom hem, och när jag kom hem så berättade mamma att hon hade ont i halsen och dagen efter när jag vaknade så hade jag självklart också det. Så typiskt!

Idag så har jag & syrran varit duktig och städat huset inför syrrans student. Efter städningen låg jag och schtekte lite på altanen och sen avslutade jag dagen med att sy en klänning. Ska fortsätta med det imorgon, för nu är det godnatt för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0