friday & saturday

2011-03-12 18:29:36

Min fredag började med att jag hade mina släktingar från Stockholm här på besök, vilket var mycket trevligt! Alldeles strax efter att dom hade åkt, kom J hit och vi spelade lite wii. Efter det åkte vi och köpte thai-mat och åkte hem och kollade på Big Brother och hade det mysigt. :)

Efter att J hade åkt idag så skyndade jag mig iväg på systemet och nu är jag äntligen hemma igen och tänker hoppa in i duschen direkt. Så sjukt varmt i min lägenhet just nu och så måste jag ju hinna göra mig i ordning tills ikväll. Ikväll blir det utgång med Karolina, syrran & våra släktingar från Stockholm, Sofia & Lotta, vilket jag tror kommer att bli askul! :)) Nu: dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0