It's your loss, not mine

2011-03-28 22:43:00

Det har varit to much going on de senaste dagarna, men nu är jag tillbaka.

Fredag: Gick på stan med Malin & Cicci. Köpte en ursnygg jacka på H&M, har spanat in den rätt länge och nu är den äntligen min! ;) Efter stan åkte jag hem till familjen och umgicks och senare på kvällen åkte jag till Malin och umgicks lite mer med henne. :) ♥

Lördag: Snabbmat, taxi, spårad förfest, för starka groggar, grottan, gossip, august, gossip igen, goda drinkar, dans, shots, skratt, bitchslaps, stupade ett x antal ggr, polisbilar, en borttappad emma, klackar som gick sönder, stalkers etc. Detta var bara en del av allt som hände den kvällen och man kan sammanfatta allt i ett ord; galet. Det var en helt galen kväll, vilket jag förstod att det skulle bli, men jag hade fruktansvärt kul! :)

Söndag: Hade ont i hela kroppen när jag vaknade, inte kul. Jag & Emma gick och köpte mat och sen efter hon hade åkt gick jag och la mig i soffan och låg där resten av dagen. Hatar att vara bakis... Somnade även väldigt tidigt den kvällen, typ runt sju-åtta tiden.

Måndag: Vaknade runt elva och min huvudvärk sen gårdagen hade inte försvunnit. Har mått konstigt hela dagen och framåtkvällen gick det över till både magont och hjärtklappningar, weird. Mamma, syrran & Jonny kom även hit en sväng idag och hjälpte mig förbereda inför fönsterrenoveringen som börjar imorgon. Är ganska less över det, för när jag väl har börjat fått i ordning i lägenheten så ska allting plockas ner och möbleras om, blä! Menmen, det är sån't man får ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0