Matbord & stolar

2011-03-29 18:22:55

Förut så skrev jag att jag höll på att fixa med gamla möbler som jag skulle göra om, men jag glömde visa bilder. Det jag gjorde var att jag slipade min farmors gamla matbord & stolar och målade dom och här kommer före & efter bilder. Vad tycker ni?


Stolarna var träfärgade innan. Dock glömde jag att ta en bild innan jag hade börjat slipa dom men man ser någorlunda hur dom såg ut innan.


Matbordet var en färgmix av beige grön & blå. Helt knasigt och fult med andra ord.



Efter lite svart färg och vitt klisterpapper så ser det nu ut såhär, väldigt stilrent & snyggt enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

fint det verkar vara vännen, visa resten av lägenheten. jag saknar dig å föresten!!

2011-03-29 @ 20:18:18
URL: http://linneapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0