En utekväll med Jenkan

2011-03-08 01:49:26


I lördags så kom Jenkan hit och då blev det full fart!

Vi började kvällen med att förförfesta här hemma hos mig och hade det väldigt trevligt! Innan vi visste ordet av så var klockan alldeles på tok för mycket och vi var alldeles på tok för fulla (haha!). Gurk kom hit och umgick med oss ett tag innan vi alla drog vidare på förfest med grabbarna. Vi var där ett tag och sen drog vi vidare på Gossip.

Jag hann knappt komma innanför dörren på Gossip innan jag blev bjuden på en massa drinkar, så det var lite nice! ;) Kvällen fortsatte med att jag träffade en massa trevligt folk, både gamla vänner & nytt folk, samt dansade som aldrig förr, puh! Tack för en toppenkväll, Jenkan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0