Fredagen den trettonde

2011-05-13 10:41:15

Idag är det fredagen den trettonde och jag ska alldeles strax åka iväg till jobbet. De senaste dagarna har också bestått av jobb och direkt när jag kommer hem så däckar jag i soffan typ, så därför har det inte blivit så mycket bloggande.

I onsdags så åkte Lotta iväg till Norge och jag har fått klara mig själv här i Stockholm sen dess, vilket har varit spännande men det har gått bra! Jag lyckades ta mig till och från jobbet i alla fall, haha!
Min förkylning sitter fortfarande i och självklart är det inte nog med det, det är nå vajsing med ryggen nu också. Varför blir man alltid sjuk när man inte får bli sjuk? Men jag tänker inte låta det hindra mig, jag é i Stockholm ffs! Nu ska jag gå iväg till pendeln, hoppas bara inte att det börjar regna. Ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0