Min första dag på Tjallamalla

2011-05-09 23:46:29

Min första arbetsdag gick väldigt bra och det var otroligt kul. Trevlig personal, asnice affär & tre hudikbrudar på ett och samma ställe, det kan bara inte bli bättre. Av en ren slump så kommer det att vara tre hudikbrudar i en och samma affär. Jag, en till tjej som praktiserar där och en tjej som ska visa upp sin klädkollektion typ? Helt sick vad världen är liten!

Efter jobbet gick jag till Lottas jobb (dit jag hittar helt själv nu utan gps, stolt tjej!) och så åkte vi hem. Sofia kom även förbi och käkade med oss och umgicks, vilket var väldigt trevligt!

Just nu känner jag att det inte skulle sitta helt fel med ett fotbad. Har jätteont i mina fötter, så jag måste införskaffa mig ett par nya skor som jag kan jobba i. Oops! Ännu ett par till min lilla samling, he he... Nu orkar jag inte berätta mer om min dag, så nu tänker jag lägga mig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0