It's been a loooong day

2011-05-25 19:40:00

Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan, det blev en "långdag" idag, haha! Nu håller jag på att tina köttfärsen i väntan på att Lotta ska komma hem så att vi kan laga mat, jag hör verkligen hur magen kurrar.

Efter middagen blir det nog mest bara chill, kolla på Grey's Anatomy och förbereda lite inför imorgon och så. Morgondagen kommer att bli en väldigt hektisk dag. Först ska jag göra lite ärenden på stan, sen jobba och lite senare kommer det att vara ett bokreleaseparty på Tjallamalla, som jag hinner vara med på ett tag, sen ska jag vidare på födelsedagsmiddag för Lotta som fyller år imorgon. Ohmy, kommer att vara helt slut imorgonkväll. Wellwell, nu kom Lotta hem och nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0