RIGHT NOW

2011-05-22 21:38:00

Just nu så sitter jag och tittar på Big Brother Live och jag såg precis min vän Jimmy sitta där i publiken, roligt roligt! :) För övrigt så är jag ensam här i Lottas lägenhet och då kan man ju inte låta bli att tänka alldeles för mycket. Visst, jag trivs jättebra här i Stockholm, men såklart så saknar jag ju min kära familj och mina underbara vänner där hemma så otroligt mycket! ♥ Samtidigt som jag vill vara här i Stockholm, så kan jag bara inte sluta längta tills jag kommer hem. Dessutom så fyller min syster år imorgon och jag vill så gärna vara hemma då och fira henne. Ja, det är väldigt blandade känslor just nu och trött är jag också, så jag funderar på om jag ska gå och lägga mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0