Segling, myshörna & praktik

2011-05-09 09:09:14

Igår var vi ute hela dagen och seglade, eller ja.. seglade och seglade, det var typ ingen vind så vi åkte rättare sagt segelbåt. Det var jag, Lotta, Maria, Erik, lilla Eleonora och så var det Eriks pappa Anders. Det var riktigt trevligt. :)

Vi stannade och fikade hos Eriks föräldrar och sen åkte vi och köpte med oss thaimat hem till Maria & Erik. Vi kom hem rätt så sent, men då var det bara att plocka undan i Lottas lägenhet inför fönsterrenoveringen idag och sen så åkte vi till Lottas föräldrar och sov där.

Åkte ju tyvärr på en dunderförkylning igår, så nu sitter jag här och snorar för fullt. Inte så roligt, ska jag informera er om. Så typiskt att man går och blir sjuk när det väl händer någonting, så som min praktik till exempel. Nu sitter jag i myshörnan på Lottas jobb i väntan på att min praktik ska börja. Är lite nervös, så önska mig lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0