Dreams do come true

2011-05-03 15:45:00

Dagen började med att jag åkte ner på stan för att umgås med Jennie. Vi gick runt och kikade lite innan vi träffa Cicci och vi gick och luncha på Jambo. Efter att vi sagt hejdå till Cicci så åkte vi vidare till A&H. När jag stod där i kassan fick jag ett samtal från min jobbcoach, som berättade att jag har fått en praktikplats i en klädaffär i Stockholm.


Så nu håller jag på att kolla upp lite grejer inför det, så sjuuukt kul! Lite sjukt att en rolig idé från igår kunde bli verklighet idag, är fortfarande i chock. Nu ska jag åka hem till mamma & pappa och äta tillsammans med dom och sen ska jag åka vidare till André och ha filmkväll med honom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0