Hektisk dag, minst sagt

2011-05-26 23:44:00

Vad var det jag sa? Det blev en väldigt hektisk dag idag. Åkte iväg och jobbade och där var det kaos pga. bokreleasepartyt de skulle ha senare. Sen skulle jag ta mig från Tjallamalla till Tekniska Högskolan, vilket resulterade i lite åkande & byten av tunnelbanor, men jag hittade rätt! Där mötte jag upp Lottas mamma margareta och sen åkte vi vidare till Maria & Erik.

När vi kom dit så var det full fart där också med mat & andra godsaker. Det tog inte lång tid innan det bestämdes att jag skulle köra hem senare, så för mig blev det alkoholfri öl medans de andra drack rosé. Vi åt jättegod mat & en jättegod mango-cheesecake som Lotta hade gjort.

Sen körde jag från Närbypark och genom staden, släppte av Sofia i Högdalen och sen nu är vi hemma i Huddinge. Så det blev en jäkla första körning i Stockholm, men det gick jättebra & det var sjukt kul! :) En väldigt trevlig & spännande dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0