En riktigt bra dag!

2011-11-23 18:01:00

Det har varit en riktigt bra dag! Var jättesnabb förberedelserna till morgonen & lunchen, samt både städat & skrubbat rent båda kylarna i köket och dammsugit & torkat golv i både köket & förrådet. Förtjänar en riktig klapp på axeln, haha!

Efter jobbet så blev vi som vanligt kvar och fikade en stund & gick sen lite i affärer. MEN precis när vi var på väg till bilen för att åka hem så träffade jag på Jonas, en av mina bästa vänner som bor alldeles för långt bort från mig (i stockholm), och gissa om jag blev glad då! Vi stod och snackade en stund innan jag & Johan åkte hem till oss. Nu håller jag på att tvätta arbetskläderna & städar undan lite. Sen blir det bara chill framför tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0