Utvilad till tusen

2011-11-06 21:25:00

Denna söndag har gått åt mest till att titta på lägenheter på internet. Jag & Johan känner att våran lilla etta är lite för liten för oss och vi vill gärna hitta någonting större. Vi kikade runt på alla möjliga och nu har vi hittat en som vi är intresserad av som Johan ska ringa på imorgon, så det återstår att se hur det blir. Lite senare åkte vi till mina föräldrar och åt middag och umgicks lite, mycket trevligt! :) När vi kom hem så la jag mig i badet och har legat där tills nu.

Har haft en väldigt lugn helg, är utvilad till tusen, vilket är välbehövligt inför den kommande arbetsveckan. Nu ska jag förbereda lite inför imorgon och sen ska jag kolla klart på filmen som vi kollade på igår som jag råkade somna till, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0