THURSDAY

2011-11-10 20:44:00

Min morgon började mycket bättre idag, inget slå-tån-i-fåtöljenbenet-drama & inget vattenspillande. Var dock lite orolig att det skulle bli lite kaos idag på jobbet eftersom Rola inte skulle vara där med oss, men det gick faktiskt bra! Har varit en väldigt lugn dag, blev dock lite rörigt framåt slutet bara, men det löste sig.

Tog en fika med Stina & Thomas efter jobbet, mycket trevligt! Har saknat båda två väldigt mycket. Efter fikan gick jag till Hemköp & i väntan på att Johan skulle komma och hämta mig så träffade jag Cicci en snabb sväng. :) Vi stod och pratade om lite allt möjligt och sen åkte jag & Johan hem till oss. Har precis kommit ut ur duschen & nu väntar några Heroes avsnitt fram tills jag ska gå & lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0