Sjuttonde november

2011-11-17 18:39:14

Började dagen med en kopp kaffe. Ja, ni läste rätt. KAFFE! Jag dricker inte ens kaffe, tycker det är riktigt äckligt, men jag var så trött imorse så att jag tvingade i mig lite för att piggna till. Efter jobbet blev det den traditionella fikan och vi blev kvar där ända tills det stängdes.

Är lite less nu... Precis innan jag & Johan skulle åka ifrån stan så frågade Johan om det var någonting vi behövde köpa när vi ändå var på stan, men jag sa nej. Nu när vi precis har kommit hem och jag har bytt om till mjukisbrallor, tagit på mig glasögonen och satt mig till rätta i soffan så inser jag att jag inte har någon snus. KUL! Nu måste jag ut i kylan än en gång, suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0