Myskväll, Texas, Girls Night Out & Chill

2011-10-02 23:49:00

Min fredag bestod av en riktig myskväll med pojkvännen med både filmer & serier. Vampire Diaries & äntligen har jag fått sett Transformers 3!!!

Min lördag blev ganska så hektisk framåt kvällen. Det började med stress, vilket det nästan alltid blir för mig innan utgång, sen vidare till Hanning & Filippa på förförkrök. Efter att vi hade blivit lite smålulliga av pyramid-ölspelet så drog vi vidare till Texas och åt middag, mmmmums! Sedan vidare till Cicci på förkrök där brudarna satt och väntade på mig. Vi fortsatte dricka lite innan vi gick vidare till Hogges. Full fart hela kvällen!

Söndagen gick mest åt till att chilla. Var inte ett dugg bakis utan mest bara seg, tack & lov! Framåt kvällen så gick vi och hämtade bilen på stan och åkte på donken och köpte mat. När vi kom hem så spelade vi lite tv-spel & kollade på How I Met Your Mother. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0