Släktmiddag

2011-10-23 22:15:00

Tidigare på dagen så åkte jag & Johan till mina föräldrar och bytte vinterdäck på min PYL och sen åkte vi vidare till Bergsjö. När vi kom dit så hämtade vi upp min kusin Linda & skjutsade henne till bussen i Gnarp och sen tillbaka till Bergsjö.

Vi åkte till mormor & morfar och hade släktmiddag där. Allt från släktingar från Iggesund till Amerika, väldigt trevligt. Vi åt jättegod mad & efterrätt och sen skjutsade vi hem syrran & Jonny och sen åkte vi hem till stan.

Är helt utmattad nu. Tror jag gäspade 10 ggr bara från bilen upp till lägenheten. Sitter fortfarande här och halvsover typ, så jag får se om det blir någon film nu eller om jag lägger mig och sover. En trevlig dag iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0