Ny bloggdesign, nya tag

2011-09-07 22:58:21

Det är tamejfan skandal hur dålig jag är på att uppdatera min blogg! Men det får jag ta och ändra på nu, speciellt när syrran har varit så snäll och hjälpt mig och fixat en ny bloggdesign. Tack världens bästa syster! ♥
Den senaste tiden har jag umgåtts med pojkvännen ♥ och vänner och festat etc samt att min dator har kraschat, så därför har det, som ni kanske har märkt, inte blivit så mycket bloggande. Men som sagt, det ska det bli ändring på! ;)

Pojkvännen åkte nyss iväg ner på Gretas för att umgås med lite folk och jag sitter här själv. Så nu har jag lite egen tid, så jag tänkte passa på att kolla på Svenska Hollywoodfruarna avsnittet som jag missade i måndags, sen får vi se vad jag hittar på. Synd att klockan är så mycket som den är, annars hade jag kunnat ta mig ett långt och härligt bad... Men det får bli en annan dag. :) Nu: Maria Montazami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0