Back to basics

2012-04-10 17:00:50

Efter att ha varit ledig nu i några dagar, så är man nu tillbaks på jobbet & till verkligheten igen. Gick bra att jobba idag, fastän jag var otroligt trött. Inte så konstigt med tanke på hur man har vänt på dygnet nu under ledigheten, men som sagt.. det gick bra!

Eftersom min älskling började jobba idag & kommer inte hem förrän vid sex tiden, så fick jag åka buss hem. Inte så kul att vänta på bussen i detta pissregn, men så fort jag kom in i lägenheten så kastade jag av mig mina dyngsura kläder & tog på min ziperallen. Nu så ska jag käka min sallad från jobbet & kolla på Gossip Girl. Sen när Johan kommer hem så ska vi nog fortsätta titta på "Alcatraz", sjukt bra serie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0