Händelserik tisdag

2012-08-07 21:45:18

Det blev lite fart på jobbet idag, i alla fall i jämförelse med igår. Hade fullt upp från början till slut, så var lite mör i kroppen efter allt springande & jäktande. Men efter jobbet så mötte jag upp min fina vän Cicci och vi gick och strosade runt lite på stan en sväng innan vi gick på Wayne's och fikade, riktigt trevligt! :)
 
Senare åkte jag & Johan till hans mamma Lotta, där vi blev bjuden på jättegod middag & efterrätt. :) Nu har vi precis kommit hem och jag är ovanligt pigg för att ha jobbat & varit vaken så länge, så jag funderar på om jag ska passa på att göra lite nytta.
 
Imorgon så är jag ledig & då tänkte jag passa på att åka och hälsa på mormor & morfar, var så längesen sist. Senare på dagen så kommer mamma & pappa hit och vi ska bjuda dom på mat. :) Ingen lugn stund här inte, haha! Wellwell, bäst att sätta igång innan min energi försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0