Oh, what a day!

2012-08-14 20:08:33

I söndags så firade jag & min Johan att vi hade varit tillsammans i ett år. Jag är lyckligare än jag någonsin varit & jag hoppas att vi får många fler fina år tillsammans. ♥
 
Idag har det varit en väldigt lugn dag på jobbet & jag har varit på otroligt bra humör hela dagen, kanske det beror på att jag vaknade imorse av att världens bästa pojkvän kom med frukost på sängen. ♥ Efter jobbet så hann jag träffa mina brudar, Emma & Cicci en sväng, mycket trevligt! :) Sen åkte jag hem till min syster som satt och väntade på mig. Jag bjöd henne på lite mat och sen åkte hon vidare på en provdag på ett nytt jobb, håller verkligen alla tummar & tår för henne! Efter att hon hade åkt så passade jag på att åka ner på stan igen och kika lite och jag lyckades hitta ett par örhängen, en stickad tröja & ett linne. Sen mötte jag upp mamma och vi gick och strosade omkring lite i affärerna innan dom stängde. 
 
Nu är jag hemma igen och tänkte diska undan lite, förbereda lite inför imorgon & sen ska jag kolla på lite serier och vänta på att min älskling ska komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0