Update

2012-08-06 21:45:33

Ohmy, såg precis att sist jag bloggade var den femte maj. Det har hänt lite grejer sen dess kan man ju säga, men jag orkar inte direkt rabbla upp allt direkt, men det absolut viktigaste som har hänt är att jag & min älskade sambo har fått två nya familjemedlemmar; Siri & Saga. ♥
 
 
Sen har jag nästan precis kommit tillbaka till jobbet från en otroligt skön semester. Vi gjorde ingenting speciellt utan tog det mest bara lugnt & vilade upp oss. Min & Johans ett-årsdag börjar även att närma sig (på söndag är den), men vi har inte bestämt oss riktigt för vad vi ska göra än. Några roliga tips?
 
Nu ska jag tvätta bort sminket & mysa ner mig i sängen och kolla på SATC och sova. Imorgon efter jobbet så ska jag fika med min fina vän Cicci. :) ♥

Kommentarer
Postat av: linnea bryngelsson

men åh, vad söta!! :D

Svar: Visst är dom! :) Du får komma och hälsa på någon dag :)
benta

2012-08-07 @ 11:14:14
URL: http://bryngelssonlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0