LEDIG

2012-02-01 20:28:00

När jag vaknade imorse var jag så otroligt utvilad, så skönt att vara ledig. Dagen började med att jag åt frukost tillsammans med min älskling (vilket inte händer så ofta, eftersom Johan vanligtvis inte brukar äta direkt på morgonen) & sen drack vi lite kaffe efteråt, mys.

Ett tag senare gjorde vi oss i ordning för att åka in mot stan. Vi gick och strosade runt lite & sen gick vi och fikade, på Café 24 Carat såklart! ;) En väldigt lugn och bra dag helt enkelt. Idag är det även ett år sedan jag flyttade in i min lilla lägenhet. Helt sjukt vad tiden går fort! Men om precis en månad så flyttar jag & min Johan in i en ny lägenhet tillsammans och det ser jag fram emot så himla mycket! ♥


Jag & min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0