Är det fest så är det

2012-01-29 14:46:59

Vid halv sju tiden åkte jag till Cicci & det började med att vi åt tacos. Efter det spelade vi lite ölspel, snackade lite skit, jag fick agera frisör & sen dansade vi hejvilt i Ciccis vardagsrum.

Vid elva tiden gick vi till Gossip & där inne var det fullproppat med folk, inte så konstigt med tanke på att Dead by April skulle spela där. Dock så slutade inte kvällen så bra... Det slutade med att någon random brud (hög som ett hus) tog stryptag på Cicci, min pojkvän Johan blev (förmodligen) drogad vid Black Jack bordet & jag såg inte skymten av Dead by April.

Om man bortser ifrån hur kvällen slutade, så hade jag riktigt trevligt med mina tjejer! ♥
Cicci, Malin, jag & Emma på förfesten. Förfesten var grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0