Jobb & slit

2012-01-30 19:28:25

Måndagmornar är det alltid lika svårt att ta sig upp ur sängen, men efter mycket om och men så tog jag mig iväg på jobbet. Efter jobbet så gick jag & Johan på Wayne's och fikade med Johans kompisar, mycket trevligt! :)

Efter det så åkte vi iväg och införskaffade oss lite smågrejer, bland annat en våg. Känner att det är dags att ta tag i träningen nu, inför Beach 2012 och allt, he-he... Men innan jag tar tag i det så ska jag ta tag i bombnedslaget här i lägenheten. Det är inte så långt kvar tills vi flyttar nu, om en månad, pirrigt! Sen ikväll ska jag & Johan (äntligen!) se Twilight Breaking Dawn Part 1, som jag har längtat! :D Det händer mycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0