Valborgsmässoafton

2009-05-02 11:11:49

Min valborgsmässoafton var helt okej, fast det kändes inte direkt som att det var Valborg. Det kan nog bero på att jag inte såg någon majbrasa, eftersom det var eldförbud i hela Nordanstigs- och Hudiksvalls kommun. Men jag hade roligt i alla fall (inte för att det är roligt att titta på majbrasa, men i vilket fall). Det var helt klart bättre än förra årets i alla fall. Förra årets valborgsmässoafton spåra ju ur totalt (den kan ni läsa om här!).

Några bilder från kvällen:



Årets valborgsmässoafton började med förkrök hos Adus. Efter det var jag lite överallt - hedestugan, Bockarna & Stadt. Inte en "WOHOOOOO, VILKEN KVÄLL!"-kväll, utan en mer "helt okej"-kväll. Roligt hade jag i alla fall!


Hur var eran valborgsmässoafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0